Friday, December 12, 2008

Balik Kampung Malam Ning..

Aku nak balik kg mlm ning..nak jupe mak ayoh sbb raye ari tu aku x dang balik sebab banyak ngat keje..so mlm ning nk balik kg la..hehe..sape nak ikut mari la..minggu depan aku kene masuk keje dh kat imatera..belasah je keje naper jnji ader keje..cari pengalaman dulu yg penting..kalu nak cari gaji mahal lalu pah mapuh la xleh keje..kene paham setiap company x akan amek freshie hok x experience lasung..so skarang ning la mase nk cari pengalaman..

4 Komen:

haza said...

di terima? wah, tahniah.. huhu..

Abaan Pok Ya said...

thanks hajar..tp kalu uthm panggil smbg master aku g lawt master..hehhee

Unknown said...

huhu..imatera..naper mg dapat?aku ade gok mintok rituh..haha

Abaan Pok Ya said...

xtahu gok..aku pon kejut dapat..ser agi dh tu aku g interview xtahu post naper..aku apply as a dba je..