Wednesday, August 19, 2009

Object Oriented Analysis And Design Method

Object Oriented Analysis And Design Method (OOADM)..aku paling benci wt task ning..sbb time PSM aku dulu aku lebih suke wat Structured Systems Analysis and Design Method(SSADM). Minggu ning aku kene present..aku orang yang terakhir presen disebabkan semua dah present minggu lepas..

Aku rase cam makin banyak keje aku kat UPSI ning..banyak kelas aku dah skip memandangkan beban aku semakin banyak..aku mula terfikir nak buat part time job nk cari duit lebih sket..tp aku akan korban banyak mender nk laksanakan projek aku tu..

Semakin hari semakin aku takut nak belaja memandangkan kerja semakin banyak..aku bimbang xsiap je..mampos la nanti..camner nk buat kalu 2 sistem xsiap..tp aku akan berusaha keras nk siapkan semua ning..

setakat ning je la aku tulis..ak rest je sementara ning..tu sebab tulis blog..

2 Komen:

Isteri kepada Suami said...

baan!!! sile letak pic anak kamu...saya mahu tgk..

regards,
Triplesmiley

Abaan Pok Ya said...

tgk je kat facebook..