Wednesday, October 22, 2008

Present Web Ke Dato' Mohd Zainal Hari ning..

Takut gler weh bleh fiqar ckp aku kene present website yg aku wt ke dato' td..memang tetibe je la dato' datang ari ning melawat company..besenye aku jumpe die kat TNBR bangi je..first time aku jumpe dier kat s.alam ari ning..then lepas dier jumpe staf2 dier yg lain and then dier nk tgk hasil keje aku lak developed website company..

First impression dier kate "Wah.."..then aku start la present..present mmg terok la..cam present ke saing2 plak rasenye.memang gemuruh dah datang..cam present PSM dulu..ish2..terok btol rase ari ning..aku tunjuk la serba sket psl web tu..dier ader tego satu mender je td.background suh lightkn sket..aku memang x pnda sngat mendesign2 ning sbb aku mmg x minat seni pon start dari skolah lg..

Lepas tu xmender dh dier tego psl web aku develop tu..cume part chart tu aku kene letak key person je.x nk menunjukkan company aku kecik..kate supervisor aku la..last skali aku kuar dari bilik meeting ngn perasaan lega la sebab dh present..hujung bulan ning leh lunch la aku website..may be lam minggu2 terakhir ning aku kene developed design baru utk web tu..terutama nak tuka kaler la..


cam ning la rupe web aku yang x seberape ning..kalu mg org tengoktlg la komen..komen2 dari anda memang membina..

4 Komen:

k.e.r.i. said...

erkk?? purple ??

dats all.

Abaan Pok Ya said...

Purple sebab company logo kaler tu..
terpakse nmpak kan ader kaler company sket..hahaha

Unknown said...

ermh kalu corporate letak klabu pon ok bg tuh ku rase #e2e2e2..hhee..siap bg kod agi..hehe

sheilasherimamohdsabri said...

baan...meh la tuko link...