Thursday, October 30, 2008

Saber Rider and The Star Sheriff

aku baru je abeh download citer ning kat torrentz..sume skali ader 52 episode..citer ning aku minat gler time budak dl..best sbb tgk Calvary Command equalizer vehicle dier bertuka jd robot..name robot tu ramrod raseye..

Senarai Name Pelakon dier:

Saber Rider (Team Leader of Star Sheriff)
merupakan seorang lagenda sheriff yg terkenal dalam HQ Calvary Command.ader sekor kude name steed..kuda ning la dier naik kalu nk g wt intipan ke atau maner2 la selain dr naik ramrod..Merupakan pemandu juru arah dalam ramrod

Fireball
Paling muda dalam star sheriff.bleh jd sheriff pon sebab dier panda race kete kat planet yuma..name kete dier red fury turbo..merupakan pemandu kepada Ramrod

April
Dier seorang wanita comel la..merupakan anak kepada ketua Calvary Command bahagian barat dunia..dier nk tugas dier selia ramrod jika ader rosok ke naper ke..selain tu dier ader gok la scan radar utk cr base sek2 jahat (outrider).

Colt
seorang bounty hunter kat planet yuma..jd start sheriff pon sbb dier mmg panda nembok la..selain tu dier ader ser kapal terbang..name mender aku xingat la..tugas dier dalam ramrod kendalikan sume jenis senjata..


Hahaha...mesti mg org kate mender la aku merepek ning citer psl ning..natah paper2 la abaan ning kn..nk wt ganer..aku boring gler skarang ning..tu tulis mengarut ngabang ning.

2 Komen:

Amar Shah said...

salam...
kawan, saya minat citer nih..puas saya cari citer nih...tapi saya plak takder torrent...boleh dapatkan link rapidshare...tq

Amar Shah said...

apa² emailkan sajer kat email saya...amar.shah.omar@gmail.com