Wednesday, February 25, 2009

Prepare For Review E31

Aku duk testing system ning..nk review ngn user mohr berkenaan ngn E31 - Permit Bangunan..Sepatutnye budak LI yang buat testing ning..memandangkan dier cakap dier eksiden kete sampai trauma aku pon xamik kesah sngat la..aku pon buat je testing ning and make sure la mender ning jalan before mengadap user..

Kalu dipikirkan la mmg present time PSM ari tu bergune sebagai pengalaman aku nk present ke user..yg bezanye cume system tu user nk gune...mmg byk request la dari dierorg..sebab tu jugak la kepala ang perot aku menjadi serabut memikirkan menatang aper lagi la dieorg nak kat system tu..dulu time URS taknak pikir panjang2 psl tu..skarang baru la bergadah nk tuka sana nk tuka sini..developer go khok bergadah nk wt sebanornye..dierorg leh tumjuk je..ning la namenye user..

4 Komen:

nur aimi nasihah said...

sabo bos...cbran tu...semoga Allah lindungi kamu dari putus asa..

Abaan Pok Ya said...

serabut gok keje gni..patut la ramai xboh keje java developer kalu gaji murah..

intanurulfateha said...

waaa u ke the dark night tuu?
nak sainnnn :P

Abaan Pok Ya said...

♥ cik intanurulfateha ♥
Bleh2..meh la kertas ngn pen