Tuesday, March 10, 2009

Selepas Kene Denggi

Aku baru je start keje balik selepas seminggu aku kene demam denggi..kene suke selok di saing2 je..alasan dierorg kate walaupun aku fit utk main bola..tapi still kene denggi..kelako2..dierorg kate la..

Aku pon xtahu waner aku leh kene denggi..maybe pasal musim kut..sebab tu aku rase cam aku kene denggi ning..6 ari dok merana duk kat spital..cam otel lak kat spital tu..lepas amek darah je kene lepak spital..petang tu plak aku balik umah..esk amek darah lagi then kene lepak lagi..camtu la seminggu aku kat sane..

Nasib baik sume dh ok..cume simpton2 dier still ader la..tp dr cakap aku dah ok..aku skip utk FCB kali yang terakhir sebab xtahan kene cucuk jarum dh..misi(nurse) tu ngaso giler amek darah aku ari tu..first time aku rase sakit sngat time amek darah..maybe dier cucuk tang lain kut..dop tahu la aku waner bleh jadi gitu..

4 Komen:

haza said...

yeke baang? isk, takutnye....

Abaan Pok Ya said...

yer dh..baru je baik demam denggi ning..mg jgn kene denggi la..merana la..

k.e.r.i. said...

bahang demang ke boh?
berat nyakit deme ning.

Abaan Pok Ya said...

sihat dh keri..mase mg tanya aku kat ane putrajaya sentral tu la aku start bahang demang..start ari tu la teruk ngat demang..panah dering..