Friday, September 5, 2008

Kembali Bekerja Setelah Berehat Semalam

Pening weh mareng..sapa nak g keje pon xleh sbb wasenye aku ader mkn kambing la..aku ader alahan ngn kambing kut.tu sebab aku xleh makan kmbing..teros aku rase cam pening sngat2..bese la..aku ngn kambing maner bleh join..dier spesis lain..aku spesis lain..

Hari ning bekerja seperti bese..baru lepas balik jumpe jumpsky mintak tolong dier wt kn banner website company satu..nak develop banner xreti..maklumlah budak database..bukan pndai wt banner..wt database bleh dikire tahap master la..hehehe..

lagi satu jam leh dh balik..balik keje pkol 4.30 la..mmg best kalu time pose ning..leh balik awal sket la berbanding hari biasa..tu la rahmatnye bulan ramadhan.leh balik awl2 gitu..

Esk aku nak g melaka..nak g keda stygix.nak return mula emakboard dier..mybe emakboard rosak la..aku xth la naper..dh puas aku beki..still result same..xkuar display..macam haram dh rase ning..angin je satu badan..dah tu esk mmpos kepenatan la aku mengangkat pc..inilah risiko beli mamaboard jauh2..susah la..

2 Komen:

k.e.r.i. said...

orang tua mane buleh makan daging kambing...
ade daroh tinggi la tu..
kuikuikui

~~ letok la chatbox weyh...

Abaan Pok Ya said...

aku bukan reti sngat psl blog ning..nk at ganer nk letak chatbox tue??