Friday, September 19, 2008

Sibuk Sokmo Lening

Rezak gok lening sebab sibuk skmo..xdang nk update blog ning..nasib baik la msk keje terus chat ngn buke blog..benornye ader keje tp mls nk wt keje la ari ning..xth bkper yg mls sngat..kat opis aku ning dh berkumandang dh lagu raye dari ari 1 day pose lagi..kak ezan suke la dengo lagu raye..

Hari ning aku dengo lagu nasyid..insaf dh mooh..lagu far east - menanti di alam barzakh..Ikmal la yg kenalkan aku ngn lagu ning..best sbb dier punye tune menarik la.bukan psl lirik kot..hahaha..kekgi nk g smayang jumaat.kene dh ngn hari dier dengo nasyid..

Suasana lam opis skarang ning mmg ceria la..sbelom g smayang jumaat mesti ader ayat hok aku tnggu2 skmo.."Cong skali.."..tu tandenye ader org canggoh ajak main daun terop la tue..main poker je..hahaha..

Smlam aku g berator beli roti john..mmg panjang gler la kat keda dier..padahal banyak lagi keda lain hok jual roti john..aku nk nk try rase gok roti john dier sedak stare maner gok yg ramai ngat berator cam ulor dh aku tengok barisan dier..aku start berator lam pkol 3.30 lg..mase aku g tu kat 20 org dh berator..kalu lmbt sket agi alamat bahang tanoh la aku berator situ..abeh dh beli aku balik buke pose..mmg best la dier pnyer roti john..padan la ngn harge 5.50 ser hok spesel..guane2 pon kredit la utk hok tukang jual roti john tu..

3 Komen:

Munirah Abd said...

nice blog..tp kena bc slow2x..sbb xbrapa nak phm..hiksss

Abaan Pok Ya said...

Thanks a lot..takper2 boleh bace slow2..nak bace merangkak pon xper..hehehe..gura je..

k.e.r.i. said...

link aku mane baang?
gining ar saing2...