Tuesday, September 2, 2008

Ramadhan..Kini Kau Kembali..

Alhamdullilah..syukur kepada Allah s.w.t sebab memberikan aku kesempatan untuk hidup dan menjalani ibadah pose..Tahun ning berbeza sket pose aku..tiada lg pose kat melaka tp aku menjalani ibadah pose kat putrajaya plak bersame akak aku dan abg ipor aku..Terase lain pose aku semasa masih belaja n semase aku menjalani LI..

Semasa aku belaja kalu dh penat aku aku leh tido je kat ostel setelah abeh kelas..jarang sngat kelas pack kalu time pose..mesti je ader mase leh tido.Ader sekali tu smpai terlajak tido,azan isyak br satu umah buke pose..letih sngat sbb kelas pack ari tue kut..

Semasa menjalani LI plak xdpat la tido mcm duk kat UteM dl..nanti bos marah la kalu tido time keje..tp bos dengan baiknye consider time pose je leh balik awl la..lam pkol 4.30 dh bleh balik umah..yahoooo..thanks diucapkan kepada bos aku kat UA.

Dikesempatan ning aku ucapkan selamat menjalani ibadah pose kepada saing2 aku yg berada di seluruh pelosok dunia ning..yang kat oversea mahupun yg berada di dalam malaysia.Aku harapkan mg org jgn la ponteng pose plok..

1 Komen:

syinteru152 said...

kdg2 wendu suasane puase time blaja kt utem dulu.. huhu..