Tuesday, April 28, 2009

Hari Kedua Di Jabatan Perangkaan

Hari ning masuk hari ke-2 dh..besh giler keje cni sbb x dibebankan ngn coding java hok cam aram tu..cni task aku untuk maintain pojek survey je.. aku rase cam hepi jugok la xpayah pikir dh pasal EMS kat KSM..

Kecian gok aku tgk sape hok amek module yang aku pegang kat KSM tu.memang sadis giler la sbb module tu mmg susoh giler tahap cipan la..kalu mg orang xcaye mg orang leh je tanya developer hok pegang module tu..hahahah

ramai giler staff kat Jabatan perangkaan ning..semua cam bereh je..aku dh jumpe ramai mamat yang satu kepala ngn aku.yang minat sembang pasal bola..aku sembang ngn dier samapai abeh mase keje..rilek kn keje gomen..patut la sume pakat nk masuk gomen..

4 Komen:

k.e.r.i. said...

dang masuk gomeng tu, ingat-ingat lah ngejah ke saing-saing retek.
hahaha!

k.rijal said...

ader saing baru..jgn pulok lupo saing2 lame!!
satey kije kawe guane kiro??

Abaan Pok Ya said...

keri-bereh..aku ader dengo nk paka pegawai tadbir kat kdn..walk in interview..xtahu la teap ke gane..kalu mg nk aku leh tlg g tgk wane2..

k.rijal - bereh je kalu nk satey kijang pon..semelih hok maner tendang penalti xmsk..beri makang ke mg..hahahaha

k.e.r.i. said...

kene doh sebuter muung rijal eh.
ape kes sek kijang kaloh ning?
sembelih wak sate lagi sedak.
hahahaha!