Sunday, April 19, 2009

Jabatan Perangkaan vs Imatera

Sakit paler mikir psl ning..ibarat nk telan mati mak nk luah mati bapa..aku xtahu la nk wt keputusan cmner..Jabatan Perangkaan ader call aku pkol 4.45 waktu pejabat pada jumaat yang lepas.dierorang suh aku lapor diri ke Jabatan Perangkaan pada 20hb yakni esk la.aku xtahu nk wt camner sbb aku still ader contract ngn imatera samapi bulan 6 ning..

Kepala pon dh pening..aku mengambil keputusan nk g tgk offer letter dari Jabatan Perangkaan dl camner and slow talk la ngn CEO aku Usop Lan.tgk camner pandangan dier and aku arap sume berjalan ngn lancar la tanpa ader halangan yang mmelintang..

9 Komen:

k.e.r.i. said...

amek la jabatan perangkaan tu.
kalu aku la.

psst, jadi staff jabatan perangkaan kekgi ejah aku retek

k.rijal said...

bagus2..demo mmg hebat!!
kalu demo nok hard tolk ngan CEO demo ajok kw..
kw free bilo2 maso jah!

p/s:jabatang perangkaan natang ape??jabatang perang ke?

Shepha said...

barat nk telan mati mak nk luah mati bapa..aku xtahu la nk wt keputusan cmner..betol2.aku menyaksikan sendiri.nk makan kolonel burger pun die tak tertelan.
burger tu selamat dah ngan zaren haha

k.e.r.i. said...

siot tol.
kalau aku ada, burger tu da selamat masuk perut aku dah.
tak pasal-pasal zaren yang kenyang.
hahaha.

Abaan Pok Ya said...

keri - rugi giler taya mg boco..mmg ari musibah mg kut..nasib baek xeksiden je keri weh..

Rijal - jabat perang tu defence ja..ning jabat statistik..aku rase sbb dier tgk statistik aku dapat molek kut..hahaha.mg paham2 je la psl stat aku tu..

Abaan Pok Ya said...

shepha-rezak sungguh xleh telan kolonel bege..balik je terus lapo plok..nyesal xmkn..hahahaa

Encik M said...

hum...mu g la jabatan perangkaan..gomen tu boh..rugi kalu xg..

sheilasherimamohdsabri said...

baang..mg amek la jabat 2..sbb tjamin sket mg msuk government.

Abaan Pok Ya said...

sume - arap2 mender keputusan aku wt tiada penyesalan yang tinggal kat ati ning..