Thursday, April 23, 2009

Selamat Tinggal Penderitaan

Selamat tinggal Penderitaan....wah..cam lagu iklim lak rasenye...esk aku dh nk blah dari EMS ning..time kasih kepada saing2 opis yang sanggup layan kerenah aku yang giler2 ning..hopefully saing2 sume berjaya la ngn kerjaya masing2..

Aku dh tinggal EMS yang penuh dengan teka-teki bile nk siap..so aku amek keputusan untuk meninggalkan EMS ning sbb aku xleh nk buat dh mender tu..Sori la kepada USER2 EMS kalu aku x sempat untuk mengucapkan selamat tinggal kepada kalian dan diharap dapat berjumpe dengan kalian lagi di mase depan.

Last skali time kasih tidak terhingga pada rostam dan saing2 kat opis sebab byk tolong aku psl keje ning..doakan aku berjaya ditempat keje baru..

4 Komen:

k.e.r.i. said...

cis.
entry jiwang seh.
finally u revealed the jiwang side of u.
haha.

k.rijal said...

abe mat aku ni mmg jiwang!!
tgk muke pon dah tahu mat bunge kembang d pagi hari..hahaha

Abaan Pok Ya said...

weh..maner ader jiwang weh..aku ucap gudbye je kat saing2 duk cni..bukan jiwang weh..

Encik M said...

jiwang syal..tersentuh hati aku bace n3 ni...