Monday, August 18, 2008

::2 Hari di Melaka::

Hari jumaat minggu lepas aku berada di melaka sbb nk amik tesis aku dari fakulti..Disebabkn bos aku nk tgk gak tesis psm aku..dengan berat hati terpaksa la jua g amik walaupun ngn berat hati nk bagi bos aku baca..bmbg la dier kutuk aku pnyer psm mmpos aku..hahaha..setelah sampai aku dijemput oleh saing2 aku yg berada di melaka.nampak gaye dieorg mmg hepi la aku g melaka dan melawat dier..aku bermalam di umah liki ngn rijal selama 2 mlm sebelom aku g kenduri kawin staff UA kat simpang renggam..Hari sabtu mlm dieorg ajak g tgk bola kat infasha la..dh lame aku xpergi sane menyebabkn jafarle ty aku nape lame xnampak.walaupon lame aku x g sane tp dier still ingat la air bese aku minum kat sane smbil tgk bola..blom smpat aku order dier dh place order aku kat kertas dier..

Aku tgk bola ngn liki dan rijal dr pkol 7.50 smpai pkol 2 pg..maklumlah kemaruk bola la katakan..sbb tu la wt endurance sampai pkol 2..hehehe..first game aku tgk arsenal main sbb untuk menjaga hati liki..kalu aku sorg mmpos la xtgk sbb aku xminat arsenal..-::liki..jgn marah deh..::-game lepas tu aku tgk lak spurs main and the last game liverpool main sbb team rijal..waloupun rijal ajak balik tp aku ngn wt kerasnye xnk balik..haha..

jumaat mlm sblom tu abid si budak cacat msg aku ajak main futsal..terkejut aku sbb dier br je recover dr accident bleh je ajak aku main futsal..rupenye2 kwn2 dier yg ajak..thanks to anas,bali,faiz,fahmi,pejo - ::sparing partner bitd dr dl smpai aku abeh blajo::- kerana sudi mengajak aku main futsal mlm tu..kalu tak mati kebosanan la aku..lepas main futsal abid belanja aku makan roti telor ngn tea o peng..hahaha..memang best la kawan2 aku kat melaka..thanks to all..

1 Komen:

flyinghippo said...

mcm la lame sgt da tinggalkan melaka..mcm sribu satu kenangan lak bercuti 2 hari kat melaka..
ahahha..tak tahan!!