Saturday, August 23, 2008

Sabtu Pagi..

Penat weh main bola pagi td..rase cam x larat giler..sepatutnye aku janji ngan ain nak g seremban..dier nak belanje makan.Disebabkan aku terlalu penat sehinggakan otak pon dh set suh balik tido, aku pun terus balik tido la..aku x tahu la sebab nape penat sngat..mybe main tengah hari kut.sebab tu la penat.team mate aku yang lain pon sume dah tumbang awl dari aku lagi.smpai sakarang pon masih ader yg tido..gler la penat dierorg tue..

Esok aku ader lagi satu tournament.memang tournament ning platform terbaik aku nak cari duit poket la..harap² dapat perform baik la disamping mybe ader scout datang tengok aku main and dieorg ajak main league selangor lagi skali ke..ok gak..

Kejap agi aku nak g makan ngn lok la..die pon baru bangun tido td gak..dier dah tue tido lewat semalam.pagi bangun awal main bola cam orang x jumpe bini kat seminggu..main jugak main jugak..balik umah terus tido mati mamat tu..hahaha..dah tue main xder sub katenye..

0 Komen: