Thursday, August 14, 2008

First Database Task Dari Supervisor..

Aku rase sangat hepi sbb 1st time aku dpt task yang btol2 kene ngn jiwa aku sebagai student database.Selama 2 bln aku menjalani LI nilah kali pertama aku rase cam mender yang aku blaja di UTEM dahulu digunakan..kalu x slama ning aku blaja psl real time data je..gune mase sebagai primary key..aku ditugaskan untuk 'back track' database yg digunakan oleh TNBR.TNBR gune database jenis MSSQL SERVER..walaupun cam susa sbb xder data dictionary dr programmer terdahulu tp aku hepi sngat2..xth nape hepi sngat bile smpai je opis teros wt keje tanpa online yahoo messenger..lepas siap sume br teringat xonline lg..hahaha..mybe exicted sngat kut dpt task ning..


Ning La Database Yg TNBR Gune..Walaupun Table Dier Byk Nak Mampus..Pening Paler aku nk wt 'Back Track'

2 Komen:

flyinghippo said...

bagusla..excited sgt nmpknyer..
ehehe..troskan usaha anda!!

akmd85 said...

bagusla tahniah tahniah dapat wat database. tapi aku punye databse 660 table ko banyangkan aku kene wat.. adoi penin jadi DBA ni beb