Wednesday, August 27, 2008

Petang Hujan Plok...

Aduishh..hujan plok petang ning..rezak dh seround sebab xleh balik..ader kat opis lagi ning..tinggal aku,mamat, ngn pica je lagi xbalik2..pica datang ngn moto camaku gak..tu sebab dier xbalik cam aku gak..nasib baik la dier pegang kuci opis..so bleh la aku berteduh di dalam opis sementara hujan serik..

Balik karang ingat aku berhajat nak g tengok citer "death race" la..tapi aku dalam dilema sama ada nak g tengok wayang or aku nak beki pc aku 2 biji lagi yang tergendala tue..kalu beki pc memang amik mase lame sebab aku kene beki 2 biji sekaligus..xleh tangguh2 dh kalu dang start beki..so skarang ning x wt keputusan lagi sama ada nak tgk wayang atau beki pc..tnggu balik umah dulu la baru wat keputusan..

Oh..hujan bile la mg nak berenti ning..rase nak balik la..malas tnggu kat opis lame2 dh..

p/s cam hujan berenti dh je..aku balik dl la..

1 Komen:

dMasyri said...

kat sini pn ujan gak ptg smlm..
tp aku n fida redah je ujan tue sbb lapar sgt..huhu!!!
naseb baek abg tukang masak tue bg pinjam payung..
baek kn abg tue..dh la masak sedap..hehehe!!!